آیا بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه نیاز به دیالیز برای بقیه عمر خود را
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

برخی از افراد گفت: دیالیز یک روش درمانی مادام العمر است، هنگامی که شما آن را دریافت کنید، شما نمی توانید از شر آن را برای همیشه خلاص شوید. آیا این درست است؟ آیا بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه نیاز به دیالیز برای بقیه عمر خود را؟

دیالیز چیست؟

دیالیز یک درمان جایگزین برای از دست دادن عملکرد کلیه به دلیل پایان دادن به مرحله کلیه Disease.It نقش مهمی در reliving علائم جدی و بالا بردن کیفیت زندگی دارد.

چرا مردم آن را به عنوان یک روش درمان مادام العمر در نظر گرفته؟

با کمک آن، بیماران می توانند بهتر و طولانی تر زندگی می کنند. به عنوان یک جایگزین کلیه، می تواند کمک به حذف سموم و مواد زائد اما می تواند عملکرد کلیه آسیب دیده را ترمیم نیست. بنابراین اگر شما آن را متوقف کند، سطح کراتینین افزایش دوباره و سایر علایم ناشی از کلیه کافی نیز ظهور خواهد کرد. بنابراین بیماران باید این کار را برای بقیه زندگی خود را، آن است که واقعا آنها را ناراحت.

آیا روش های درمانی دیگری هم وجود دارد می توانید آن را جایگزین؟

خوشبختانه، برخی از درمان های جدید ثابت شده است که توان اثر قابل توجهی در درمان CKD، مانند میکرو چینی Osmotherapy، درمان فشرده سازی داغ، پا حمام درمانی، سلول های بنیادی و غیره، برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید http://sjzkidneyhospital وجود دارد. کام / درمان انتخاب ها / با کمک این روش درمان، بیماران می توانند خلاص شدن از شر و یا حداقل کاهش بار دیالیز.

برای افراد مختلف دارای شرایط مختلف، بنابراین کارشناسان ما برنامه درمان با توجه به شرایط فردی خود را. اگر شما می خواهید بدانید که آیا شما مناسب برای این درمان ها می باشد، شما می توانید از پزشکان آنلاین ما مراجعه و یا به ما ایمیل با اطلاعات دقیق خود را، پس از تجزیه و تحلیل آن، ما شما را با توصیه های بهتر در اسرع وقت پاسخ دهید.

اگر سوال دیگری در مورد CKD یا دیالیز، لطفا به ما ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

آیا بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه نیاز به دیالیز برای بقیه عمر خود را





:: برچسب‌ها: بیماری مزمن کلیه، دیالیز، بیماران با بیماری مزمن کلیه نیاز به دیالیز برای بقیه عمر خود را ,
:: بازدید از این مطلب : 333
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 تير 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: